Zai Enterprise.Com

Just another WordPress.com weblog

Seribu Cara Menjana Pendapatan Melalui Internet. Oleh Jay

Posted by Welcome to Jay Twlight.Com on February 28, 2008

001d2d3d.jpg

Assalamualaikum Selamat bertemu sekali lagi .Telah agak lama saya tidak menulis kehalaman Blog saya ini. Mungkin kebelakangan ini saya agak sibuk kerana mengendalikan Laman Blog saya untuk menjalankan kerja kerja pengemaskinian, disamping mengamalkan kaedah kaedah yang disarankan untuk tujuan menjana dan menambah pendapatan tambahan melalui Laman Blog saya di Internet ini.Engineering Software Store


Engineering Software Store

Sekiranya anda adalah tergolong daripada peminat yang gemar melayari Internet, saya penuh yakin mungkin anda banyak melihat dan mendengar berbagai bagai cara untuk kita mencari, mencuba dan menjana pendapatan tambahan melalui Internet. Mungkin banyak kaedah kaedah SPAM yang anda pernah temui sebelum ini tapi tidak kurang juga kaedah kaedah bernas yang dishorkan dan boleh diamalkan dan dipraktikkan bagi membantu kita menjana pendapatan tambahan tanpa banyak kerja. Kaedah kaedah seperti promosi dan penjualan e -book melalui Internet, Kaedah Adsense, Kaedah Adwords, Affiliate Programs dan Web Site Promotional ( Pengiklanan) adalah sebahagian kecil daripada ratusan cara yang boleh kita ceburi. Jika anda perhatikan tataatur dan kandungan yang terdapat dalam Laman Blog saya ini mungkin berbeza daripada laman laman Blog yang pernah anda temui sebelum ini. Laman Blog saya ini bukanlah laman Blog yang berorentasi kepada perbincangan seperti Forum /Politik dan sebagainya tapi ianya lebih menjurus kepada Business Oriented Blog. Hamparan Banner Banner dan Blogroll yang telah saya pautkan kepada Laman Blog ini semuanya menjurus kepada tujuan penjanaan pendapatan tambahan dan bukannya untuk tujuan perhiasan semata mata , sekiranya anda faham apa yang saya maksudkan. Tidak perlu hairan kerna semua ini adalah merupakan salah satu tatacara Kaedah Kaedah yang telah saya sebutkan tadi. Tapi rashia sebenar bagaimana untuk menghasilkan pendapatan disebalik semua ini anda perlu mencari jawapannya sendiri atau pun bertanya kepada orang yang arif akan perkara ini. Saya ingin mempelawa anda untuk sama sama berkongsi Rahsia ini…..

Mungkin kepada anda yang baru didalam dunia Internet istilah istilah yang baru saya sebutkan tadi adalah sesuatu yang asing bagi anda , tapi sekiranya kita telah memahami pengertiannya secara mendalam, kita akan mendapati kaedah kaedah yang disebutkan tadi adalah merupakan beberapa cara untuk mambantu kita menjana pendapatan tambahan tanpa perlu mengeluar tenaga dan modal yang banyak. Sila perhatikan Banner dibawah ini dan dari isini anda mungkin anda akan dapat membongkar Rashianya kenapa saya perlu menyimpan ianya disini. Tentu ada sebab dan alasannya kan?

Selama ini mungkin telah banyak yang berjaya dengan mengamalkan kaedah kaedah diatas secara diam diam dan tidak ingin berkongsi Rashia ini kepada anda diluar sana, tapi bagi saya sesuatu yang berguna dan berfaedah haruslah dikongsi bersama. Saya tidak akan memberi tahu apa yang telah saya perolehi setakat ini selepas mengikuti kaedah kaedah yang saya sebutkan tadi , biarlah anda sendiri yang mencari jawapannya. Sekiranya anda telah mencuba dan berjaya anda hanya perlu memaklumkan dan berkongsi kejayaan anda dengan saya dengan mengirim e – mail ke alamat e -mail saya seperti tertara dibawah ini. Walau bagaimana pun sekiranya anda perlu mengatahui kaedah kaedah yang telah saya sebutkan tadi dengan lebih lanjut saya akan tinggalkan alamat e -mail saya dibawah ini untuk anda mengemukakan pertanyaan. Insaallah saya akan cuba dan memberi penjelasan secara terperinci kepada anda dengan bayaran…. Free Of Charge. Selamat mencuba dan JUMPA ANDA DIPUNCAK KEJAYAAN.

Alamat e -mail saya : ahyarrabeka@yahoo.com.my

Sekian untuk kali ini

 

JAY

Kemwell - Your Discount Car Hire Solution

Choppers Apparel

Car Audio Plus

Choppers Apparel

  • WOW!! Get seen — get paid! You can now get paid to drive your car, wear T-shirts, and more! Just join the EyeEarn Advertising Network and start earning money effortlessly while you go about your day! It’s fun, easy, and no experience is necessary!

http://www.ezinfocenter.com/10053238/CB

  • INGIN MENGATAHUI RASHIA MEJANA PENDAPATAN MELALUI KAEDAH XFACTOR AFFILIATE PROGRAM? KLIK PAUNTAN DIBAWAH INI UNTK MENDAPATKAN JAWAPANNYA :

http://xfactoraffiliate.com/go.php/71315



BIKERS BANNER







Leave a Reply

 
